Svordomar mot H&M, IGEN!
Jag har så många arga och fula ord i min skalle just nu. Jag svär och skriker åt H&M, once again. Jag är så trött på att kundservicen suger och att de inte framgår i detalj vad som händer. Nu senast gick mina stövlar från H&M sönder. Jag kontaktade kundservice som sa att jag skulle skicka in stövlarna så fixar dem problemet...Det går några veckor och jag hör inget från H&M om min stövlar. Jag vet inte ens om de har kommit fram. Tills jag ser på mitt konto att H&M har satt in pengar till mig. VAFAN DÅ FÖR?! Jag vill ha mina stövlar.
Kollar in på hemsidan, och gissa vilken av alla storlekar som är slut - JO MIN! Och inte får jag veta mer för det, ingen hade tänkt säga att jag inte skulle få några nya stövlar eller nåt. Bara diskret översättning på kontot och problemet var löst? NEJ!
Fan. Bästa stövlarna på länge - skitkvalitee, men ändå bästa passform.
Jag mejlar kundservice för att få veta vad dem tänkte med över huvudtaget. Och de svarar att man skulle gjort en anteckning på returlappen om att man ville ha ett par nya stövlar istället för pengarna tillbaka. Men det stod ta mig fan ingenstans.
Jag hade fan fått ett par hela och bättre kvalitetsmässiga stövlar om jag behållt dem och lagat dem själv.
HELVETES JÄVLA SKIT H&M!
Kollar in på hemsidan, och gissa vilken av alla storlekar som är slut - JO MIN! Och inte får jag veta mer för det, ingen hade tänkt säga att jag inte skulle få några nya stövlar eller nåt. Bara diskret översättning på kontot och problemet var löst? NEJ!
Fan. Bästa stövlarna på länge - skitkvalitee, men ändå bästa passform.
Jag mejlar kundservice för att få veta vad dem tänkte med över huvudtaget. Och de svarar att man skulle gjort en anteckning på returlappen om att man ville ha ett par nya stövlar istället för pengarna tillbaka. Men det stod ta mig fan ingenstans.
Jag hade fan fått ett par hela och bättre kvalitetsmässiga stövlar om jag behållt dem och lagat dem själv.
HELVETES JÄVLA SKIT H&M!
Kommentarer
Trackback