La Redoute's leveranser & hemsida suger.
Måste ju säga att jag är besviken på La Redoute. Hittade en jättefin parkas på deras hemsida. Och när jag beställde stod det att leveransen skulle ta 7-14 dagar. Så jag genomförde köpet och byggde upp mina förhoppningar. Men nu när jag skulle kolla hur långt kommen min jacka var så står det 5-10 veckor på leveransen istället och i vinter har jag fan ingen nytta av jackan. Ingela på Kundservice sa att det berodde på att parkasen var slut. Säg det på hemsidan med istället då!
Dessutom fick jag tidigare annulera en order på samma jacka för att jag följde stegen från shoppingkorg till kassan och sen klickade på "genomför order" eller vad det står i tron om att jag skulle komma till betalningsalternativen men då var de redan beställt och faktura med 45 kronor extra i avgift var redan i fyllt automatiskt. Så jag fick sitta i kö, utan något kösystem där man vet hur länge man ska få vänta på sin tur i telefonkön för att sedan be dem ta bort ordern, eftersom ingenting kunde ändras i efterhand.. trots att det stod det i mitt orderbekräftelse mail.
Kort sagt, inte speciellt glad på La Redoute. Två 10 minuters samtal med kundtjänst på mobil för att ändå inte få någon jacka. Usch va besviken jag är.
Dessutom fick jag tidigare annulera en order på samma jacka för att jag följde stegen från shoppingkorg till kassan och sen klickade på "genomför order" eller vad det står i tron om att jag skulle komma till betalningsalternativen men då var de redan beställt och faktura med 45 kronor extra i avgift var redan i fyllt automatiskt. Så jag fick sitta i kö, utan något kösystem där man vet hur länge man ska få vänta på sin tur i telefonkön för att sedan be dem ta bort ordern, eftersom ingenting kunde ändras i efterhand.. trots att det stod det i mitt orderbekräftelse mail.
Kort sagt, inte speciellt glad på La Redoute. Två 10 minuters samtal med kundtjänst på mobil för att ändå inte få någon jacka. Usch va besviken jag är.
Kommentarer
Trackback